Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie
Poradnik dla osób prawnych i fizycznych zawierających umowy zlecenia, agencyjne, o świadczeniu usług i o dzieło w świetle obowiązujących w 2018 roku przepisów z uwzględnieniem nowych zasad oskładkowania umów zleceń.
W książce uwzględniono aktualny stan prawny w zakresie prawa pracy i prawa cywilnego, przepisów ubezpieczeń emerytalnych, rentowych, chorobowych, wypadkowych i zdrowotnych oraz przepisów podatkowych.
W załącznikach podano wzory dokumentów o charakterze ewidencyjnym do celów ubezpieczeniowych i podatkowych.
Stan prawny to 1 stycznia 2018 roku
Zostaw komentarz
twój adres email jest bezpieczny *