To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerune
Czytelnik dowie się m.in.:
-Jaki dokument pomoże pracodawcy uniknąć zamieszania i nieporozumień, które mogą się pojawić się przy składaniu wniosków urlopowych przez wielu pracowników w tym samym terminie?
-Jaki praktyczny dokument kadrowy warto zastosować, by skutecznie przekonać pracowników do wykorzystania zaległych urlopów wypoczynkowych w terminie?
-Jakie zapisy dotyczące czasu pracy opłaca się wprowadzić do regulaminu pracy – 16 praktycznych wzorów
-Jaki wniosek pracownika dotyczący czasu pracy lepiej zawsze uwzględnić, by nie ryzykować grzywny za wykroczenie?
-Z kontroli PIP: jak uniknąć błędów w dokumentowaniu urlopów, czasu pracy i wynagrodzeń?
-Jakim dokumentem najlepiej wprowadzić ryczałt za nadgodziny i poprawnie ustalić jego wysokość?
-Jak wprowadzić do regulaminu wynagradzania własne regulacje dotyczące podróży służbowych?
-Jakie dokumenty trzeba sporządzić i komu je przesłać, gdy komornik zajmie wynagrodzenie pracownika?
Dzięki tej publikacji Czytelnik:
uniknie błędów w planowaniu i rozliczaniu czasu pracy oraz wynagrodzeń,
pozna niestandardowe, a przydatne zapisy w regulaminie pracy i wynagradzania,
ułatwi sobie pracę przy planowaniu i udzielaniu urlopów pracowniczych,
usprawni procedury związane z dokumentacją kadrową,
dowie się, co zmieniło się w regulaminach pracy, wynagradzania i ZFŚS.
Zostaw komentarz
twój adres email jest bezpieczny *